sábado, 14 de septiembre de 2013

LA LLEGADA DE LA PRIMAVERA

Prunus cerasifera var. pissardi

Luis M. Lafuente ©

Chispeaba nieve, algunos copos se mezclaban con las flores del pruno, había un frío tremendo y yo bajo el árbol, con forro polar, bufanda y gorra, intentaba fotografiar aquella flor, casi en el mismo lugar donde el invierno pasado, un 14 de febrero, y es que allí donde haya un árbol en flor me encontrarán debajo. 

Saliendo un conocido por las inmediaciones y viéndome nuevamente en la misma situación que en años anteriores, sobre un ladrillo inestable, me dijo… “Todavía sigues ahí”,  y es que ya ha pasado otro año, un año siguiendo los ciclos de las estaciones, no cabe duda de que soy bastante predecible, después de éste, tocará Magnolio.

No había luz, o mejor expresado, solo había la justa, la cámara estaba apoyada sobre el monópode y yo en equilibrio inestable sobre el ladrillo, ambos  esperábamos a que la brisa no moviese el leve tallo y los pétalos de la flor, , por cierto, si abrazáis un árbol en flor, notareis calor de la savia subiendo a través del tronco, es un hecho perceptible.

Por fin durante unos segundos el viento se detuvo lo suficiente y  pudo entresacar entre la oscuridad del día una entre sus miles de flores.

No es que la imagen esté oscura, es que solo había esa luz que hay cuando no hay luz.
Confío que os guste.

---------

Chispiaba nieve, dellos falopos entemecíen coles flores del pruno, había un fríu acongojante y yo sol árbol, con forru polar, bufanda y gorra, intentaba fotografiar aquella flor, casi nel mesmu llugar onde l'añu pasáu, un 14 de febreru, y ye que ellí onde haya un árbol en flor van atopame debaxo.

Saliendo un conocíu de la piscina y viéndome nuevamente en situación comprometida díxome… “Inda sigues ende”, yá ye que yá pasó otru añu, un añu siguiendo los ciclos de les estaciones, non cabo dulda de que soi predecible, dempués d'ésti, va tocar Magnoliu.

Nun había lluz, o meyor espresáu, solo había la xusta, la cámara taba sofitada sobre les trébedes y yo n'equilibriu inestable sobre'l lladriyu, dambos esperábamos a que l'oral nun moviera la leve flor, recordé'l comentariu del añu pasáu, “de seda vístilo Raitana, yo de llana” y supunxi que los del so xardín tamién taríen pletóricu de cazumbre, a éstes si abrazáis un árbol en flor, intentáilo, notarais calor, ye un fechu perceptible.

Por fin mientres unos segundos el vientu detúvose lo suficiente y pudo entesacar ente la escuridá del día xuna ente los sos miles de flores.

Nun ye que la imaxe tea escura, ye que solo había esa lluz qu'hai cuando nun hai lluz.
Confío que vos guste.

2 comentarios:

Jose Fernandez dijo...

Muy guapa Luis y bonito relato. Un abrazo

Naturastur dijo...

Gracias Pepe, es una imagen de hace tiempo, la imagen, leo, tiene 46 meses.. y el texto debe de actuarlo.

Buen fin de semana !