martes, 16 de agosto de 2011

Primeras luces - The first light in sunrise..

Primeras luces  -   The first light in sunrise..

Without you - Nilson


A veces uno no es consciente de que entre los datos de sus discos duros hay una pequeña cantidad de imágenes perdidas que merecerían ser mostradas, éste puede no ser el caso.

En la época de la fotografía convencional me quedaba muy contento si era capaz de obtener un tres por ciento de imágenes que fuesen de mi total agrado, (una foto por cada rollo de 36) hoy con un material mucho mas versátil y cuasi milagroso sigo manteniendo la misma cifra, aunque ahora salgo mas a menudo.

Así que comparto las frases de Ansel Adams.

”Tener doce fotografías buenas en un año es una muy buena recolecta."

"Siempre hay dos personas en cada foto: el fotógrafo y el espectador."

"Una fotografía no se toma, se hace."

Soy un poco tacaño en cuanto al número de fotos que hago cuando salgo al monte, miro, encuadro y si no me gusta o no me convence lo que veo no tomo la instantánea, así que no soy un fotógrafo de gran producción y a pesar de todo, desmemoriado, soy capaz de recordar el lugar donde tomé la mayoría de mis imágenes.

Ésta imagen, perdida, fue "hecha" junta unas serie de cuatro imágenes un frío día de febrero a las nueve de la mañana en la entrada de Tineo, Asturias, donde se forman casi a diario unas mares de nubes preciosos..

Cuando volvía, ya había amanecido y los primeros rayos del sol disipaban la niebla, la diferente temperatura de las capas de aire hacia que la niebla flotase a diferentes alturas y variedad de densidades, era un espectáculo fantasmal, ya lo había visto mas veces, pero núnca podía aparcar de forma segura, ésta vez si detuve el coche.

La foto me alegró el día.

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At the time of conventional photography left me very happy if I could get a three per cent of images were of my total satisfaction, (a picture per roll of 36) today with a much more versatile material and still retain near-miraculous the same figure, but now I go more often.

So I share the words of Ansel Adams.

"Having good twelve pictures in a year is a very good collection."

"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer. "

"A photograph is taken, is done."

I'm a bit stingy on the number of photos that I do when I go to the mountain, look, frame and if it does not convince me that I did not take the snapshot, so I'm not a photographer of great production.

This image, lost, was "made" together a series of four pictures a cold day in February at nine o'clock to six hundred feet high, in Asturias, is the image that would complement the right landscape photo jay that accompanied the first comment.

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Dacuando unu nun ye consciente de qu'ente los datos de los sos discos duros hai una pequena cantidá d'imaxes perdíes que mereceríen ser amosaes, ésti puede nun ser el casu.

Na dómina de la fotografía convencional quedábame bien contentu si yera capaz de llograr un trés per cientu d'imaxes que fueren del mio total presto, (una semeya per cada rollu de 36) güei con un material enforma mas versátil y cuasi milagrosu sigo calteniendo la mesma cifra, anque agora salgo mas de cutiu.

Asina que comparto les frases de Ansel Adams.

”Tener dolce fotografies bones nun añu ye una bien bona gueta."

"Siempres hai dos persones en cada semeya: el fotógrafu y l'espectador."

"Una fotografía nun se toma, faise."

Soi un pocu rustión en cuanto al númberu de semeyes que faigo cuando salgo al monte, miro, encuadro y si nun me gusta o nun me convence lo que veo nun tomo la instantánea, asina que nun soi un fotógrafu de gran producción y con too y con eso, esmemoriáu, soi capaz de recordar el llugar onde tomé la mayoría de les mios imaxes.

Ésta imaxe, perdida, foi "fecha" xunta unes serie de cuatro imagen un fríu día de febreru a los nueve de la mañana cerca de Tineu.. en Asturies.

Pasara diba media hora por ésti llugar, taba a lo cimero d'un puertu de monte, el Sol entá nun saliera y dende el coche vi como'l suelu taba cubiertu por una delgada capa de borrina del que remanecíen los árboles como íslas, y los caballos. Les pates de los caballos taben ocultes per aquel mar de borrina mínimo, a ras de suelu, solo'l so cuerpu y cabeza sobresalíen de forma mas evidente.

Cuando volvía, yá amaneciera y los primeros rayos del sol estenaben la borrina, la distinta temperatura de les capes d'aire escontra que la borrina llexara a distintos altores y variedá de densidaes, yera un espectáculu fantasmal, yá lo viera mas vegaes, pero núnca podía aparcar de forma segura, ésta vez si detuvi'l coche.

La semeya allegróme'l día.

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